måndag 7 januari 2013

Årets första NYHET !!!



NU börjar ett nytt bra, roligt, inspirerande och kreativt ÅR.
Och jag tänkte att lite nytt skulle hända här i bloggen.

Först av allt vill jag TACKA mina nyhets DT-tjejer ANN, ANNETTE o JANNIKE.
Det har varit så kul att jobba med er, fast det är mest ni som jobbat :)))
Ni har inspirerat många med era underbart härliga alster.
Och jag hoppas vi får se massor av er i fortsättningen också.

Men nu har jag tänkt göra lite förändringar, 
ALLA kunder som vill, kommer att få vara med i Tant Scrappas DesignTeam.
Ni som vill visa era alster, inspirera andra och ge tips o ideér, 
skickar ett foto till  tantscrappa@gmail.com.
Bloggen har besökare från hela världen, 
USA, Ryssland (väldigt många), Europa, Syd Amerika, Asien mm...
Bra sätt att visa era färdigheter.
Enda kravet är att du är kund hos Tant Scrappa, 
jobbat med något materialet som finns i min butik eller med något specifikt verktyg.

Jag kommer att premiera er med lite olika saker, beroende hur flitiga ni är.
t.ex. procent när ni handlar, små presenter mm.

Välkomna att höra av er med frågor, 
funderingar och olika tips.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails